Novi Sad
18.01.2016.
08:55 > 09:12
Na međugradskim relacijama nije redak slučaj da putnici stoje u autobusima, jer prevoznici prodaju više karata nego što ima mesta.
  • Nikola

    18.01.2016 18:54
    @Jovana
    Problem je što nema dovoljno dizel motornih vozova, ali stigli su oko Nove godine novi vozovi iz Rusije i priča se da će ići baš na prugu Novi Sad – Sombor – Subotica.

    Inače, Železnice Srbije su se prilično popravile po pitanju gužvi u vozovima na liniji Novi Sad – Beograd. Imao sam priliku da vidim i po dva nova spojena voza kada je baš velika gužva.
  • Jovana

    18.01.2016 16:30
    Zeleznica Srbije
    Dodjite na Novosadsku z. stanicu u petak u 15h da vidite sta je guzva... Linija Novi Sad - Sombor - Subotica svaki petak polazak 15:20h, ljudi stoje jedni drugi na glavama a zeleznica je toliko halava da ce nas pre sve kao goveda strpati u dva vagona nego uvesti jos jedan polazak! Sramota!
    Pisite malo o tome!
  • putnik - svaki dan

    18.01.2016 13:21
    Zasto putnici uopste ulaze u "pun autobus"? A da,..., uteruju ih konukteri,... Ipak je najkrvavije da vozac nije video da je dami pozlilo. Zbog toga bi vozac da sedi na zadnjem sedistu. Zbog preglednosti.
  • gradjanka

    18.01.2016 12:21
    Kazu, putnici insistiraju da stoje... Da, stvarno, jadni vi autoprevoznici sto vas putnici muce time sto insistiraju da stoje- bas mi vas je zao!!! Ovo moze samo u BANANA drzavi. Najlakse je okriviti nekog drugog.
    Znaci ako putnici u avionima hoce da stoje, treba li avionska kompanija da im to dozvoli?
    Ili ako neko kaze hocu da skocim sa mosta, treba da ga pustimo?
  • Observer

    18.01.2016 12:20
    Stajanje
    Ako putnici insistiraju da uđu na prolaznoj stanici, ljubazni kondukter ih primi, ali znaju da moraju stajati, ako su mesta popunjena, ili da čekaju drugi autobus. Nije predviđena karta za stajanje, kao na stadionu. Ne bi trebalo da bude stajanja iz razloga sigurnosti i dr. Ako neko ne može da sedne na svoje rezervisano mesto, mora da se obrati kondukteru, često je sa sedišta skinut broj. To je naša stvarnost, ali ide na bolje, sećam se katastrofe, u vreme, kada je bilo dozvoljeno pušenje u autobusu, pa 90% pripali cigaru istovremeno, obično, odmah posle polaska autobusa.
  • novosadjan

    18.01.2016 11:54
    a znaci ponekad se desi da ima guzve. sta ce biti kad se bus prevrne oce li onda samo vozac odgovarati ili i onaj koji je to organizovao
  • /

    18.01.2016 11:43
    /
    ovo je samo podsetnik na 90-e

  • Miloš

    18.01.2016 11:30
    Ne primaju prevoznici na neregistrovanim stajalištima putnike, ne obmanjujte narod. Severtrans za Sombor, stajanje uvek bar do Vrbasa, svaki dan. Autobus se napuni u Beogradu (neregistrovano stajalište BAS možda?) i onda putnici koji uđu na registrivanoj stanici u NS stoje.
  • nervirach

    18.01.2016 09:36
    Sistem onog crnogorskog prevoznika, Bozur. Iskustvo za nikad vise..
  • Todor

    18.01.2016 09:28
    Još pre deset godina vraćao sam se sa nekog koncerta u Beogradu jutarnjim časovima i slika je bila ista ovakva. Pored mene neko društvance, pokušavaju na svaki način da se izvine Italijanu koji je sa njima zbog situacije, ali čovek ne shvata zašto. Kaže on svaki dan stoji dva sata do posla i nazad.
  • boco

    18.01.2016 09:06
    sta se cudimo bez potrebe, zivimo u banana drzavi, autoprevoznici su uglavnom privatne firme iza kojih stoji neko od politicara, koje trce za zaradom a, nivo usluge ih ne interesira, a tek im inspekcija ne moze i nece nista jel se sve moze pot kupiti, a narod blesav vec kakav je to sve trpi
    imamo uskoro izbore, pa se pokazimo da li pristajemo na sve ovo ili ne

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna